Skip to content

Rutha og Stinikken

januar 5, 2011

Jeg har hatt to fine jenter på besøk. Vi har hørt på musikk, danset, spist grandiosa, snakket og tatt masse bilder.

Jeg vet at det er en skikkelig klisjé å si at man har de beste vennene i verden. Men jeg har det. Helt på ordentlig. Og jeg er så takknemlig og glad i hver eneste en av de, selv om jeg kanskje ikke alltid er like flink til å si det. Til høsten skal alle i forskjellige retninger, og det kommer til å bli veldig rart. Men selv om det blir trist, så gleder jeg meg mest av alt. Det blir spennende og deilig å gjøre noe annet enn det jeg har gjordt de siste 13 årene!

2 kommentarer leave one →
  1. calleclown permalink
    januar 5, 2011 20:14

    awwww!
    Pent innlegg, Synne!

  2. januar 5, 2011 21:55

    Aww, synnemor ❤ du er så god, du! jeg eeer så glad i deg!
    og i går var superkos!

Legg igjen en kommentar

