Skip to content

Skole

oktober 26, 2010

I dag har jeg lest til prøve, og nå holder jeg på med særemne. Jeg har en lang kveld forran meg, og ikke minst en lang dag forran meg imorgen med skriving. Hadde det ikke vært for Thomas Dybdahl og Susanne Sundfør hadde jeg nok blitt gal av all lesingen og skrivingen. Jeg har nemlig hørt på de omhverandre i hele dag. Varmer opp til konserten på lørdag!

2 kommentarer leave one →
  1. calleclown permalink
    oktober 26, 2010 20:34

    Sweet!
    Normer, regler og sosiale behov – la sosiologiprøven komme!

  2. Rebekka permalink
    oktober 27, 2010 13:09

    Du er flink du, Synikken. Lykke til med skrivingen i dag!

Legg igjen en kommentar

