Skip to content

Ferie

mai 13, 2010

I går fikk vi vite om vi kom opp i skriftlig eksamen. Jeg kom ikke opp, så det vil si at jeg kommer opp i muntlig. Den tanken liker jeg ikke, men det går sikkert ok.

I og med at jeg ikke kom opp i skriftlig, har jeg endel fridager fremover. Neste uke skal jeg bare på skolen i fire timer. Ganske digg.

Så nå skal jeg egentlig bare nyte solen, og nyte at jeg har fri. Ha en fin langhelg!

2 kommentarer leave one →
  1. mai 13, 2010 16:55

    Å jeg liker bare så utrolig godt den toppen din! Er helt forelsket 😀

  2. Rebekka permalink
    mai 14, 2010 08:43

    Dere er så fine!

Legg igjen en kommentar

