Skip to content

Siden sist…

mai 3, 2010

…har vi geeket forran hver vår data:

…har Ragnhild blitt russ, og jeg har fått skrevet på buksen hennes:

…har jeg sett denne filmen på kino:

…og denne:

…har jeg vært på konsert med Bobla-tensing:

…har jeg vært ute og tatt litt bilder:

4 kommentarer leave one →
  1. Krissa permalink
    mai 3, 2010 18:29

    Ååå, sounds niiice 🙂
    Og Kick-ass! Hahaha, dønna tidig film! Likte du den? 😀

  2. calleclown permalink
    mai 3, 2010 18:44

    Dette var bra saker du. Det var en stund siden sist blogg-innlegg syns jeg….tre dager uten innlegg er litt lite for en serios blogger vettu….
    PS.
    «Har vaert ute aa tatt bilder.»..infinitivsformen av verbet vettu…blir vel strengt talt «Vaert ute OG tatt bilder»…
    Sincerely yours,
    Calleclown.wordpress.com

  3. mai 4, 2010 13:08

    Haha, digger det. Ragnhild er cool. Drit i calle forresten. Han er full i drit.

Legg igjen en kommentar

