Skip to content

KristinKoseKroken

februar 23, 2010

Om drøyt en uke reiser Ingrid og Elise til Wales, og jeg skulle ønske jeg kunne være med. For vet dere hva de skal der? De skal besøke Kristin! Verdens søteste gledesspreder. De er jammen meg heldige.

Good times.

6 kommentarer leave one →
  1. februar 23, 2010 08:25

    Kristin er så fiiiin! ^^

    (synne kom på skolen og hold meg med selskap)

  2. Ingrid permalink
    februar 23, 2010 09:44

    Ååå, fint vær,fine folk! Good times! Du kan jo bare hoppe på turen vår:)

  3. Kristin permalink
    februar 23, 2010 14:11

    Åååå, Synne<3 Så skjønt!! Også så nice bilder! I like you girls ;*

  4. theaa permalink
    februar 23, 2010 16:31

    åååh, fine bilder, fine jenter!!

  5. februar 24, 2010 16:24

    Så heldig!

  6. idamwel permalink
    februar 24, 2010 21:48

    Å, gjett om jeg vil være med da!!!! Jeg kunne… jeg kunne .. itt vekk hele rommet mitt og enda litt mer for å få bli med å besøke søte Kristin i Wales. Jeg er misunnelig til tusen. Kos dere masse jenter 🙂 Det blir sikkert supah-awesome!

    (Kristin er bare 100% herlig)

Legg igjen en kommentar

