Skip to content

Tidelibom

februar 22, 2010

I dag har det snødd som bare det. Jeg er egentlig veldig klar for vår nå, men det er jo litt koselig når det snør også?

Nå sitter jeg og spiser ananas. Det er faktisk ganske godt når man bare vil ha noe å bite på. Try it.

Ellers har dagen vært rimelig daff. Har hørt endel på Starfield sitt nye album «The Saving One». Rimelig bra. Albumet er vel egentlig ikke kommet ut enda, men jeg har sånne snille venner som fikser og deler. Så det er ganske flott. Her er en liten smakebit:

Ha en fin kveld!

6 kommentarer leave one →
  1. februar 22, 2010 19:59

    snø er kun fint å se på! dritt!

  2. Marielle permalink
    februar 22, 2010 22:01

    ah, spiste ananas i dag jeg også 😀 sykt digg ..

  3. vegardnilsen permalink
    februar 22, 2010 22:09

    Ananas, ærlig talt…

  4. Rebekka permalink
    februar 22, 2010 23:00

    Snø er fint det. På fjellet eller i Vancouver eller i Antarktis. I Bergen syns jeg det bare er unødvendig .. Og ja, Synne. Ananas? Come on

  5. februar 23, 2010 14:05

    Huff, jeg synes det er nok snø for nå (selv om det er litt fint). Vår vår vår, sommer!

  6. annakleppe permalink
    februar 23, 2010 18:46

    Fine bilder, soeting!
    (ananas er digg!)

Legg igjen en kommentar

