Skip to content

Fransk blokkdag

februar 18, 2010

Her sitter jeg i klasserommets vinduskarm. Vi har fransk blokkdag. 5 timer med skriving, yez? Og nå skal vi se film. Wooho. Ingrid, Hanne, Tonje og Marte har kjøpt masse snop, så vi klarer oss veldig fint.

Ingrid sier masse dritt. Og hun ler av seg selv. Det liker jeg. Hehehehe. Fransk blokkdag er ikke så ille når man har sånne flotte venner, or what?

Nå fikk jeg nettopp vite at dette er årets siste fransk blokkdag! Det vil si at det er den aller siste fransk blokkdagen i mitt liv. Oh jooy.

2 kommentarer leave one →
  1. Rebekka permalink
    februar 18, 2010 18:53

    Aldri mer fransk blokkdag i hele mitt liv .. LYKKE

  2. Håvard sin far permalink
    februar 19, 2010 22:57

    Kjære Synne. Jeg har altid synes det var noe spesielt med deg. Og nå fikk jeg forklaringen. Du er altså en av oss som har hatt Fransk på gymnaset. Da har vi noe felles å snakke om for resten av livet.

Legg igjen en kommentar

