Skip to content

Det er fint å glede andre

februar 17, 2010

Jeg blir så glad av å høre på Lisa Børud. Har ikke hørt på henne på lenge, men hørte tilfeldigvis en sang av henne igjen, og da var det gjort. Her snakker vi gladsanger som får det gode budskapet enkelt fram. Selv om det er barnesanger, så er det sykt bra tekster. Jeg digger det. Så er hun jo så søt. Hun var til og med på «God Morgen Norge» for et par år siden.

«Bare se deg omkring, er det noen ting du kan si som gjør andre glad? Da skal du snart får se, på en, to, tre, at den gleden den smitter av.» – fra sangen «Gjøre andre glad»

5 kommentarer leave one →
  1. februar 17, 2010 22:39

    Åå ja jeg elsker Lisa Børud, hun er bare så flink og sangene er skikkelig fengete og bra 🙂

  2. Rebekka permalink
    februar 17, 2010 22:45

    Lisa Børud ❤

    Digger at de faktisk har sendt dette på norsk TV. Det hadde jeg ikke trodd.

  3. RuthElise permalink
    februar 17, 2010 23:19

    ååh, lisa børud er toppen! skikkelig gladsanger altså!

  4. siljehaksdal permalink
    februar 18, 2010 13:55

    NÅÅÅÅW!!!! jeg har glemt alle mine Lisa børud cd´er hjemme og ingen er på mcen.. SUCKS!! bra du kommer med litt innputt av og til!! =D ❤

  5. februar 19, 2010 17:52

    Lisa Børud er herlig! Flink jente.

Legg igjen en kommentar

