Skip to content

Valentine´s day

februar 15, 2010

I går, søndag, var jeg på kino med jentene. Ingrid, Rebekka, Hanne, Kristine, Elise, Ruth, Marielle, Kristi Jane og meg (alle bloggerne, heh) så «Valentine´s day». Den filmen med alle kjendisene i, ja. Typisk jente-klisjéfilm. Men det er vel sånn vi liker det?

her er de eneste bildene jeg tok, hehe :

4 kommentarer leave one →
  1. februar 15, 2010 11:11

    fuun 🙂

  2. Knut amund permalink
    februar 15, 2010 13:02

    Du skulle jo gått med en gutt. HALLO!

  3. Kristine permalink
    februar 15, 2010 13:03

    Hehe, kanskje på tide å skaffe meg blogg..?

  4. februar 15, 2010 15:06

    sååå gøy! den skal jeg se i helga 🙂 kjekk?

Legg igjen en kommentar

