Skip to content

Til Elise

februar 3, 2010

Jeg har vært litt på shopping i dag, og Elise ville så veldig gjerne at jeg skulle blogge om det. Hvem kan vel si nei til en så søt jente som henne? So here we go.

Jeg har altså kjøpt meg et par hunter-støvler og to par vanlige tøysko. Så nå er jeg klar for både regn og vår!

Men nå skal jeg se på dette:

Ha en fin kveld!

6 kommentarer leave one →
  1. februar 3, 2010 21:12

    So freakin hot shoes Synne! OMGASH OMGASH OMGASH!!!! 😀

  2. ragnhild permalink
    februar 3, 2010 22:12

    Slitan, Bitch!!!! Gleder meg på dine veine!!

  3. februar 4, 2010 17:54

    De var fine, heldig du:D

  4. februar 4, 2010 18:46

    Hunter støvler er sykt kult! 🙂

  5. Anne-Marte permalink
    februar 5, 2010 09:58

    Fine sko, Hunterstøvler er så kult!

  6. Vikingen permalink
    juni 18, 2012 10:36

    Flotte, hotte gummistøvler!
    Bruk dem ofte 😉

Legg igjen en kommentar

