Skip to content

åjadda

februar 3, 2010

Nå sitter jeg her ved siden av Ruben som beundrer Paris Hilton (…..). Vi kjeder oss.

Ipoden min vil ikke ta ny musikk innpå, og det er himla irriterende. Da kan jeg ikke høre på de nyeste albummene til John Mayer eller Jamie Cullum på vei til skolen. Og når vi først snakker om disse to flotte artistene her, så kan jeg jo nevne at jeg faktisk skal på konsert med BEGGE to i vår. DET blir bra det. Jeg gleder meg.

One Comment leave one →
  1. februar 3, 2010 09:29

    Åeeee JOHN MAYER ❤ dritt konfirmasjonnnnnnn

Legg igjen en kommentar

