Skip to content

IMPULS 2010

februar 1, 2010

Impuls var som vanlig helt fantastisk. Jeg har hatt en super helg med gode venner og Jesus. Hva er vel bedre enn det?

Og jeg er superhappy fordi «Helbreder» er med på den nye Impuls CDen!

6 kommentarer leave one →
  1. februar 1, 2010 14:19

    Jeg er også superhappy for at helbreder var med på platen! Har sunget på den konstant siden jeg kom hjem. Mektig og drittøff sang. «Så møter du meg her, hvor himmel møter jord, og litt og litt forandres JEEEEG»

  2. februar 1, 2010 19:27

    Åh, fine bilder av fine folk. Likte spesielt det blikket til Elise. Hah
    Jeg får heller ikke den sangen ut av hodet!

  3. Rebekka permalink
    februar 1, 2010 19:28

    Åh fine bilder av fine folk. Likte spesielt blikket til Elise. Hah

    Jeg får heller ikke den sangen ut av hodet .. Den og «Rop Det ut» var de beste på platen 😀

  4. februar 2, 2010 14:59

    Impuuuls ❤

  5. februar 2, 2010 17:17

    Herlige bilder 😉 ! Impusl var gøygøygøy !

  6. februar 5, 2010 22:42

    Impuls 2010 var sinnsykt bra!

Legg igjen en kommentar

