Skip to content

Awesome God

januar 25, 2010

Tenkte jeg skulle dele enda litt flere vers Brynjar har sendt ut:


«Ingen har noen gang sett Gud, men dersom vi elsker hverandre, blir Gud i oss, og hans kjærlighet er fullendt i oss» – 1.Joh 4,12

«Men han ble såret for våre overtredelser og knust for våre misgjerninger. Straffen lå på ham for at vi skulle ha fred» – Jes 53,5

«Min nåde er nok for deg, for kraften fullendes i svakhet» – 2.kor 12,9

«Jeg er oppstandelsen og livet, den som tror på meg, skal leve om han enn dør» – Joh 11,25

«Herren er min hyrde, jeg mangler ingenting. Han lar meg ligge i grønne enger, han fører meg til vann der jeg finner hvile, og gir meg ny kraft» – Sal 23,1-3

No comments yet

Legg igjen en kommentar

