Skip to content

Ingrikken

januar 15, 2010

  • Ingrid er best i å plukke ut rosa mentos fra snopedisken. Hun skal melde seg på «Norske Talenter».
  • Ingrid kjøpte snop på dansk i dag for Marte sine penger.
  • «Hele meg er helt seriøs. Jeg fins ikke useriøs!»  – gullkorn fra Ingrid.
  • I går lånte Ingrid Marte sine krykker når hun skulle på butikken(på tull). Hun gikk sakte over forgjengerfeltet, men når hun var kommet halvveis begynte den grønne mannen å blinke. Da løftet hun krykkene opp og løp resten. For å si det sånn, bilistene gliste.
  • «En morder har alltid en øks»
  • Ingrid blir alltid flyttet helt fram i klasserommet i historien og kristendommen.
  • Ingrid har en tendens til å dumme seg sykt.
  • Ingrid har krystaller på hjernen.
  • Ingrid har verdens beste musikksmak.

Alt i alt er Ingrid en knakanes god jente som alle er glad i! Dere kan jo stikke en tur innom bloggen hennes også. Da blir hun glad.

4 kommentarer leave one →
  1. januar 15, 2010 15:08

    Ingrid er søren meg en fin en. I love Ingrid ❤

  2. Ingrid permalink
    januar 16, 2010 09:10

    Synne du er så søt ❤

  3. januar 16, 2010 10:16

  4. Ida Marie permalink
    januar 16, 2010 14:38

    Aaaa.. Ingrid, du er saa herlig! Jeg sitter her og ler for meg selv mens jeg uten noen problemer forestiller meg alt det rare du finner paa. Jeg savner deg max ass. Du er toppen 😀

Legg igjen en kommentar

