Skip to content

God jul?

desember 22, 2009

Julen er her. Julepynten og pepperkakehuset er på plass. Til og med snøen er kommet! Da er det skikkelig jul da. Egentlig er jeg ikke helt klar for julen enda. Den kom litt fort i år. I morgen er det lille julaften, og jeg har nesten ikke begynt på julegavene enda. Jeg får litt å gjøre imorgen for å si det sånn. Så rettere sagt er det vel egentlig julaften som kommer litt brått på i år.

Uansett. Jeg har ikke noe julestemning. Merker at den blir mindre og mindre for hvert år. Det føles skikkelig rart å si «God jul» til folk. Når folk sier det til meg så tenker jeg «Er ikke det litt tidlig å si det nå?», men det er jo faktisk ikke det. Julaften er om to dager! Rett rundt hjørnet.

Utenom det faktum at jeg stresser litt med julegaver, så gleder jeg meg veldig til julaften og romjulen. Det er en koselig tid.

god jul da!

2 kommentarer leave one →
  1. desember 22, 2009 22:54

    Er egentlig enig. Men begynner å glede meg masse likevel 😀
    God jul, hotte, naise deg!

  2. desember 23, 2009 09:35

    God jul ❤

Legg igjen en kommentar

