Skip to content

John Mayer!

desember 9, 2009

I fritimen har Ingrid, Elise og meg leitet etter John Mayer billetter. Vi har så sykt lyst å dra på konsert med han. Fant noen til en konsert i Nederland. Greier er at den konserten er tre dager før Jamie Cullum konserten, så da må jeg sikkert reise direkte derfra til Oslo. Det går vel fint? Hadde hvertfall vært gøy. Vi er sykt gira på det!

5 kommentarer leave one →
  1. RuthElise permalink
    desember 9, 2009 11:55

    Han er så fin! og flink! er helt hektet jeg ..

  2. desember 9, 2009 12:56

    Åiåiåi det blir så bra

  3. desember 9, 2009 13:24

    Sweet. Kos dere

  4. desember 10, 2009 11:42

    hothothothothothothothothothothothot

  5. Eivind permalink
    desember 11, 2009 10:36

    Jeg gleder meg til konserten hans i London for det blir kos!
    John Mayer er absolutt verdt å få med seg live. 😀 Så dere bør komme dere til Amsterdam!

Legg igjen en kommentar

