Skip to content

Lysfest

november 29, 2009

IMG_0205

Kors

IMG_0212

Nå er jeg rimelig trøtt. Dagen har vært bra. Jeg var på lysfesten i byn sammen med KJ og Ruth. (Kommer kanskje bilder fra det imorgen.) Det var koselig. Ganske fine fyrverkeri var det også. Begynner å få litt julestemning nå! Etterpå møtte jeg en gjeng og vi stakk opp til Betlehem på møte der. Så dro vi til Thomas og så Robin Hood. Hehe. Tidig film.

Uansett. Imorgen er det ungdomssgudstjeneste i Frikirken! Kom kom! Det blir bra. Men hvis jeg i det hele tatt skal ha en sjanse til å klare å stå opp må jeg nok legge meg nå. Så vi snakkes folks.

God natt

No comments yet

Legg igjen en kommentar

