Skip to content

Glede

november 23, 2009

 

Det som skjer for tiden er egentlig bare at jeg går rundt å gleder meg til desember. Da skjer det så utrolig mye gøy. I tillegg er desember en koselig måned. Jeg elsker julen. Jeg gleder meg til å kjøpe gaver og til å pakke de fint inn. Jeg gleder meg til kalde vinterkvelder der vi kan sitte inne forran peisen med tepper og en god kopp med kakao. Jeg gleder meg til å se gode venner etter lang tid. Jeg gleder meg til julemiddag med jentene. Jeg gleder meg til juleverksted. Jeg gleder meg til kinoturer. Jeg gleder meg til lovsangskonsert. Jeg kunne holdt på lenge, men det skal jeg spare dere for.

En annen ting jeg også gleder meg til er Jamie Cullum konsert! Det er riktig nok ikke før i juni, men jeg gleder meg!

Hva gleder du deg til?

5 kommentarer leave one →
  1. Vegard permalink
    november 23, 2009 19:05

    Det gjør visst jeg og!

  2. november 23, 2009 19:20

    USA folkene ❤

  3. Silje permalink
    november 23, 2009 21:16

    Synnemoren min!!! vi må finne på noe en dag. trenger ikke være noe stort. bare vanlig oss to: ligge i sengen, se en film, spise noe godt. savner det masse, masse!!! har masse fri innimellom, så vi må finne på noe kjekt!! ❤

    • november 23, 2009 21:19

      åååh, jaa, det hadde vært så sykt digg! Lenge siden nå. Savner deg og masse masse! Ja, jeg har ikke så masse fri, heheh. Men jeg kan gi en lyd når jeg kan. I´ll call you 😉 Gleder meg allerede 😀 hehe.

  4. Howie permalink
    november 23, 2009 22:37

    Ditto til alt du sa! It’s gonna be amazing!!

Legg igjen en kommentar

