Skip to content

Raknhild

november 3, 2009

Jeg har vært med Ragnhild i dag. Det var jammen meg på tide!

IMG_0141

IMG_0149

IMG_0179

IMG_0195Ragnhild fikk seg nye sko i dag. De kom helt fra USA. Sant de var fine?

IMG_0184Vi var på hm i dag, og her fant vi dette smykket på barneavdelingen. Så nå har vi et «best friends»-smykke hver. Hihi.

Ellers i dag drakk jeg julebrus for første gang i år! Det var godt. Se så lykkelig man blir av det :

hc3b8st-09-169«Lykke på boks»

Nå ser jeg på Grey´s.

Ha en fin kveld!

3 kommentarer leave one →
  1. annakleppe permalink
    november 3, 2009 21:16

    Jeg vil ogsaa vaere best friends…..

  2. vegardnilsen permalink
    november 3, 2009 21:57

    Er ikke det… en flaske?

  3. november 6, 2009 12:24

    Så fin sminke og hår 🙂

Legg igjen en kommentar

