Skip to content

Usa?

oktober 21, 2009

Her sitter jeg og koser meg med varm kakao og god mat. Jeg og noen jenter har gått rundt med bøsser i dag og samlet inn penger for skolen. På grunn av dette har vi fri imorgen. Det skal bli digg å få sovet ut litt.

Bilder fra usa hadde jeg tenkt å blogg på mandag, men så utsatte jeg det til tirsdag. Det skjedde jo ikke da heller, så jeg skulle gjøre det i dag. Skjer ikke. Det kommer snart altså. Promise.

Her kan dere jo få en liten smakebit:

IMG_8958

Snakkes!

One Comment leave one →
  1. Marte permalink
    oktober 22, 2009 08:16

    Grr, nice picture! 😀

Legg igjen en kommentar

