Skip to content

Hjelp, det er fredag!

oktober 16, 2009

Hei, gjesteinnlegg fra Synne sin søte venn, Brynjar.

Nå sitter vi i storstoen og loker. Synne kom ikke på noe å skrive. Så hun gav meg oppgaven.

Hele denne uken har jeg vært syk. Det har vært kjempekjekt. Helt sant. Men det var veldig kjekt å komme på skolen å treffe alle mine fine venner igjen..=)

Meg og Synne skulle egentlig på party i byn i helgen. Men så ditchet hun meg for NL leir. Siden synne er oppe i skauen uten internett. Så skal hun ikke blogge i helgen. Hun har jo ikke vært så flink i det siste uansett.! LOL….. hadefint.

IMG_3294

Her er et bilde av armen min.

– Brynjar

2 kommentarer leave one →
  1. Rebekka permalink
    oktober 16, 2009 11:31

    Liker det Brynjar. Hvorfor skaffer du deg ikke egen blogg? 🙂

  2. oktober 16, 2009 15:35

    Brynjar sin tatooo arm

Legg igjen en kommentar

