Skip to content

Mall of America & Anna, here I come

september 29, 2009

I morgen reiser jeg til USA! Jeg gleder meg vilt. Nå er det jammen meg ikke lenge til jeg får treffe folka igjen. Det skal bli så bra, det.

p1000763

Selv om jeg reiser imorgen, så treffer jeg ikke Anna før på lørdag. Men heey, jeg klager ikke. Er ikke så lenge til det heller!

Jeg har så vidt begynt å pakke, så nå må jeg bli ferdig med det. Blir nok ikke noe blogging på en god stund nå (eller dvs litt mer enn en uke). Men dere holder vel ut, right? Hehe.

Hva skal du i høstferien?

Synne - brun

8 kommentarer leave one →
  1. vegardnilsen permalink
    september 29, 2009 17:06

    Bare å kjøpe en mac, så kan du blogge som en helt!

  2. RuthElise permalink
    september 29, 2009 17:18

    Døøh, bad excuse for å ikke blogge! cooome oon!

    haha, neida 😀 jeg overlever vel .. MEN DU MÅ KOSE DEG MASSE, MASSE! ❤

  3. Rebekka permalink
    september 29, 2009 18:31

    Åååh, jeg kjenner sjalusien komme snikende. MEEEN jeg joiner Ruth, kos deg ekstremt masse Synne 😀 ❤
    Have fun, but not too much fun.. If you get the picture ? Haha

  4. september 29, 2009 19:32

    Emh jeg skal til Usa jeg!

  5. Rebekka permalink
    september 29, 2009 21:15

    GNI DET INN DA DIN GJØK

  6. september 29, 2009 22:11

    å heldig! kos deg masse 🙂

  7. Stone permalink
    september 30, 2009 03:36

    Yeah, welcome to the us and a, iz zo awezome! yez……..
    peace

  8. mariakristine94 permalink
    oktober 2, 2009 05:28

    Så sykt kjekt, Synne! (: Kos deg masse 😀

Legg igjen en kommentar

