Skip to content

The Proposal

september 8, 2009

På søndag var jeg hos Rebekka sammen med en gjeng koselige folk.

IMG_8488

IMG_8506

Mens jeg var hos Rebekka skypet jeg med Anna for første gang etter at hun reiste til USA! Det var kjekt. Meg og Ragnhild skulle egentlig skype med henne i går også, men hun kom jo aldri innpå (kremt, kremt Anna). Så istedenfor å skype med Anna, lagde meg og Ragnhild et dikt til Anna og Håvard (som dere ser i innlegget under). Men vi lagde ikke bare et dikt. Vi lagde til og med en videoblogg! Problemet er at jeg ikke får til å laste videoen opp, men det er sikkert like greit. Hehe.

IMG_8525

Nå skal jeg og Elise snart på kino sammen med mødrene og søsknene våre. Vi skal se denne filmen:

the_proposal01

Jeg gleder meg!

Forresten. Tror jeg glemte å poste «ukens favoritt» på søndag? Tenkte egentlig at jeg skulle droppe det der. Så ja.

Ha en fin dag!Synne - brun

4 kommentarer leave one →
  1. RuthElise permalink
    september 8, 2009 15:56

    Det var NYDELIG bilde av deg og Rebekka! ❤

  2. hildemoren permalink
    september 8, 2009 15:57

    den filmen er så morsom 😀

  3. Rebekka permalink
    september 8, 2009 17:58

    Haha, Synne, vi er søte. Og dataskjermen min er skitten, æsj.
    Likte du filmen ?

  4. september 8, 2009 18:09

    Frick, det glemte jeg helt!!!!!!!!!!!!! Unnskyld unnskyld unnskyld! Snart! Jeg lover!

Legg igjen en kommentar

