Skip to content

Jammen ble det litt blogging allikevel…

august 29, 2009

Jeg var så heldig at Aida hadde tatt med seg data, og det  er til og med nett her. Luksus! Nå sitter jeg altså på hotellrommet til meg og Aida. Digg.  Aida er ute en liten tur, så jeg sitter her å blogger mens jeg venter på henne.

 Bilde_019[1]

Planen vår nå var vel egentlig å se film og spise chips, men er ganske trøtte. Vi får nå se hva det blir til.

Bilde_020[1]Tidligere i dag så jeg denne videoen. Den fikk meg og Anna av Ragnhild til konfirmasjonen. Utrolig tidig å se den igjen! Ragnhild, du er bare søtere enn søtest.

Dagen i dag har vært veldig fin. Vi har sunget, lekt og spist masse god mat! Jeg har ikke med meg kameraledningen, så bilder får komme når jeg er hjemme.

Peace.

synne-brun13

 

One Comment leave one →
  1. RuthElise permalink
    august 30, 2009 12:01

    Så kjekt at du har hatt en fin kveld Synne! Det liker jeg 😀
    Haha, nå har du smakt svart sørlands chips! 😉 var den god? hehe

Legg igjen en kommentar

