Skip to content

Siste goodbye med Kristin

august 27, 2009

Dårlig oppdatering her i går, ja. Men jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: hva er morroa uten bilder? Ikke vet jeg. Uansett.

I går kom Beate og Kristin på besøk på skolen! Det var veldig koselig å se de igjen. Beate reiser til Spania om 17 (eller noe sånt) dager, og Kristin til Wales på mandag! Sick.

custom

Bilde tatt fra og av Elise

Etter skolen gikk vi (Beate, Kristin, Elise, Ingrid og meg) litt i byn. Plutselig kom tiden da Kristin sin buss gikk. Det var trist! Nå ser jeg henne ikke før hun reiser. Heldigvis kommer hun hjem til jul.

DSC00540

Her er det siste vi så av Kristin. Vi stod og vinket til henne når bussen kjørte. Kristin ble litt flau. Hihi.

Men nå må jeg gå, for jeg skal opp til Brynjar med en gjeng å se film. Mens han er på trening. Hehe.

Ha en fin dag videre!

synne-brun11

One Comment leave one →
  1. Kristin permalink
    august 29, 2009 13:33

    Synnee! du er så søt. jeg kommer til å savne deg! Kos deg i gullbryllup 😉

Legg igjen en kommentar

