Skip to content

Our secret lives

august 25, 2009

I dag hadde jeg bare fire timer på skolen, så jeg sluttet 11.45. Sykt deilig. Når jeg kom hjem gjorde jeg lekser (klapp på skulderen til meg selv), så kom Ragnhild opp til meg. Hun hadde kjøpt en film: «Bienes hemmelige liv». Den var både søt, bra, fin, og trist. Har du sett filmen eller lest boken? Hva synes du?

bienes

Ragnhild er meg en god en.

IMG_7885

Vi har drukket te fra fine kopper, snakket om og sett på jakker, prøvd å få tak i Anna så vi kunne skype (mislykket), som nevnt har vi sett film, Ragnhild har rotet i øredobbene mine, vi har snakket om bilder og hvordan vi skal ha det når vi flytter ut. Vi har rett og slett kost oss.

Synne - brun

No comments yet

Legg igjen en kommentar

