Skip to content

I wish I was a mermaid

august 25, 2009

Har noen av dere sett «H2O» på Disney Channel? Den handler om tre jenter som blir havfruer når de får vann på seg. Av og til skulle jeg ønske at jeg kunne være en havfrue også. Hadde ikke det vært litt deilig? Da kunne jeg bare svømt meg inn i en annen verden, og gitt slipp på alle bekjymringer og plikter. Herlig.

h2o-h2o-couples-3487399-1280-1024

I OC er det et klipp hvor Summer leser opp et dikt på barneskolen. Det het «I wish I was a mermaid». Fint.

Hadde det ikke vært fint å en gang i blant tatt en liten pause fra hverdagen?

synne-brun11

2 kommentarer leave one →
  1. hildemoren permalink
    august 25, 2009 21:12

    åå, det klippet fra the oc er så fint:)

    Og jo, det hadde vært veldig greit å en gang i blant kunne ta en pause fra hverdagen!

  2. oktober 23, 2009 20:02

    jeg skulle også onske jeg var en havfrue du burde søke på monofin på youtube

Legg igjen en kommentar

