Skip to content

dyrehageis og sånt

august 24, 2009

Hei! Mitt navn er Thea Wang. Jeg har en østlandsk far og en bergensk mor. Og helt fra jeg var liten har jeg visst hva jeg ville bli. Jeg ville bli blogger. Nei, der løy jeg.  Jeg har aldri hatt en plan om å bli blogger, eller bare å blogge for den slags skyld. For all del, jeg liker blogger, men jeg har bare aldri hatt en grunn til å blogge.  – jeg har aldri bodd i utlandet, og jeg har heller aldri vært noe særlig skrivetalent. jeg sier ikke at alle som blogger må være et skrivetalent eller å bo i utlandet, meen.. ja, jeg har aldri følt noe særlig for å blogge selv. Jeg har aldri hatt noen særlig grunn til å blogge, inntil idag. Hvorfor i dag spør du kanskje? (ja, som sagt har jeg aldri vært noe stort skrivetalent) men da Synne lovet meg en dyrehage is om jeg gjesteblogget på bloggen hennes kunne jeg ikke å stå imot lenger.  For uheldigvis for meg (og nå dere) er dyrehageis den beste isen som finnes. nei, der løy jeg igjen. Synne lovet meg ingen is, det er ikke derfor jeg blogger. Thea Emilie Wang blogger idag for å oppfylle 3 jenters desperate ønske om å få synnel.wordpress.com sitt lesertall til å overstige Ida Wulf. Om jeg har press på meg? ikke i det heeele tatt.. Så her sitter jeg da, og gjesteblogger som det heter så fint, og har allerede greid å rote meg bort i dyrehageis. Dette er hvorfor jeg ikke blogger.

For dere uvitende som ikke vet hva dyrehage is er, så er det de isene med sånn dyrepark bilde utenfor. De isene med de fine fargene. saftis utenpå, og vaniljeis inni. er litt skuffet, for jeg fant ikke noe bilde av denne isen. så jeg søkte istedet på Fredrik og fant disse karene.

fredrik

Begge kjekkasene heter Fredrik! heey, noe for deg Elise??

Ellers, idag har vi vært hos Ingrid, eller, dvs. Synne, Elise og Ingrid og meg er her fortsatt, men Hanne og Kristine var her også. Vi har kost oss massææ, og Synne har spist nachos, spilt ligretto (sjokk), pratet om Endre(en gutt synne møtte da hun var drita på en fest i helgen), ledd (sjokk), sunget fuck you (sjokk), brannkamp, sett film fra hillcrest; Noe som allerede er blitt en stor slager her hjemme i Norge,  iallefall på Nesttun! oog, til dere som er i Usa:  Disse sjønnæ jentene som ble igjen her hjemme for å passe på landet vårt, kommer kanskje kanskje kanskje, om dere er heldig,  med en utfordrer. Så det er bare å begynne å glede seg! wææ, Det blir så braaaa.

norge

Ja, da er det bare å sette seg ned og håpe på at lesertallet fyker til værs og at synnel.wordpress.com blir the next big thing. I think my work here is done.

—————————————————————————————————————–

kooool

.  PS:PS:PS:

Synne sa jeg måtte ha et bilde, så jeg slenger inn et bilde av meg selv etter jeg hadde vært  hos tannlegen og trukket tenner. var sykt vondt.. :s

6 kommentarer leave one →
  1. august 24, 2009 21:48

    Hahaha. Thea, du er søt, du!!

  2. hildemoren permalink
    august 24, 2009 22:38

    haha, morsomt innlegg! 😀

  3. hildemoren permalink
    august 25, 2009 11:58

    SV:
    Tusen takk, synne!:)

  4. august 25, 2009 12:19

    HAHAHA JEG DØR.. Thea du er super! Hvorfor du ikke har blogg er jo da, mer enn jeg kan skjønne.. Fredrik, ha ha good one!

  5. august 25, 2009 13:27

    Jeg liker det! 😀

  6. Ingrid permalink
    august 25, 2009 21:09

    Hahah, likte best den humoren med Fred 😉 Konge innlegg, men trodde det skulle bli litt lengre etter all den tiden du brukte på det:P

Legg igjen en kommentar

