Skip to content

Wimbledon

august 23, 2009

IMG_7867

I dag har jeg vært på jobb. Jeg vasker på pappa sin gamle jobb. Jess.

IMG_7873

Etterpå gikk jeg hjem å så film. Valget havnet på Wimbledon. Søt film.

Imorgen er det skole igjen, og egentlig gleder jeg meg litt til det. Blir spennende å se hvordan fagene jeg har valgt er, og ikke minst hvordan lærerne er. På fredag etter skolen kjøpte jeg blyant og kladdebok, så nå er jeg klar!

Ellers så har et par USA-folk lagt ut bilder på facebook. Så jeg har kost meg med å se på hvordan de har det. Kjekt å endelig se litt bilder derfra!

Synne - brun

2 kommentarer leave one →
  1. august 24, 2009 20:56

    Hvor blir det av Theas innlegg?

    • august 24, 2009 21:17

      det kommer, det kommer!
      – sjefen selv (thea)

Legg igjen en kommentar

