Skip to content

Ukens favoritt : The Next Level

august 23, 2009

Jeg har bestemt meg for å fast ha «Ukens favoritt». Hver søndag tenker jeg. Det kan være alt fra et bilde, en person, en sang, noe jeg har gjort den uken, en film/TV-serie, whatever. So, here we go:

Ja, hva kan jeg si? På fredag var høstens første NL og det var deilig og komme tilbake. Jeg er så glad i NL, og alle folkene som er der. Det er gode taler, bra fellesskap og fin lovsang. Det er bare til å ta turen innom om du vil! Hver fredag i Bergen Frikirke klokken 20.30.

4641_93671087329_93662272329_2387480_6872605_n

Synne - brun

 

One Comment leave one →
  1. annakleppe permalink
    august 23, 2009 22:23

    I ❤ NL

Legg igjen en kommentar

