Skip to content

Oh Happy day!

august 19, 2009

Første skoledag er overstått, og rutinene er tilbake. Jeg har fått ny klasse, og er veldig fornøyd med den! I tillegg fikk Elise byttet til den klassen, så det var jo ekstra flott. Må innrømme at det var litt kjekt å komme på skolen. Kjekt å treffe folk igjen hvertfall! Det eneste er at jeg ikke er helt klar for vanlige skoledager enda. Men, men. Hvem er vel det?

IMG_7489

Noen som skal på Coldplay-konsert i dag da? Det skal ikke jeg, men jeg har lyst! Har ikke penger, så har takket nei til flere som ville selge billetten sin. Planen er at jeg kanskje skal stå utenfor, eller i fjellveien å høre på, hehe. Må bare finne noen å gå med. Vil du bli med kanskje?

Synne - brun

No comments yet

Legg igjen en kommentar

