Skip to content

Min ettermiddag…sånn cirka

august 19, 2009

IMG_7856[1]

Cookies-deig er utrolig godt! Det er selvfølgelig godt etter at det er stekt også, men denne gangen klarte jeg og la de stå litt for lenge i ovnen, så det var ikke akkurat en suksess.

IMG_7864[1]

Jeg holder på å lage album. Det er egentlig ganske koselig å sitte å lime inn bilder. Album er jo kjekt å dra fram å se på når man er eldre også. Hittil har jeg laget to stykker, men har enda mange bilder som må limes inn!

IMG_7863[1]

Ellers har jeg begynt å drikke litt te. Foreløpig må det til endel sukker hvis jeg skal klare å drikke det. Blue Fruit er min favoritt hittil!

Ble ikke noe Coldplay på meg, nei. Men jeg overlever! Hva har dere drevet med i dag da? Forresten, hatt en bra første skoledag?

Synne - brun

One Comment leave one →
  1. Beate permalink
    august 21, 2009 10:26

    å, så fint album! ser veldig kos ut.
    anbefaler red forest fruits, camomille og chai te =D en dag uten te er en dag som mangler noe!
    første skoledag? hm? haha, gleder meg til skolen min begynner.

Legg igjen en kommentar

