Skip to content

Back

august 16, 2009

Mine venner har reist til statene, og det er temmelig rart å tenke på. Det har egentlig ikke gått helt opp for meg enda, men tipper at jeg kommer til å kjenne det godt når skolen begynner. Tenk da..USA liksom. Sick. Noe som hjelper veldig er at jeg og Elise skal besøke de i høstferien! Det gleder jeg meg enormt til.

De kommer nok til å få et amazing år, da. Det tviler jeg ikke på! Og vi her hjemme kommer til å få det fint også! Nye klasser og nye folk. Alltid kjekt å bli kjent med flere, så der ser jeg frem til.

usa-klasse-folk1usa-klasse-folk2usa-klasse-folk3usa-klasse-folk

Ja, vi har vel hatt et ganske så bra år, har vi ikke?

Synne - brun

2 kommentarer leave one →
  1. august 16, 2009 23:46

    Det har vi.. men jeg teller ned, jeg gjør det!

  2. annakleppe permalink
    august 19, 2009 23:06

    Aaaa (det er ikke en a, men den andre bokstaven som er en a med en prikk over)!!! Synne, du er fiiin:)

Legg igjen en kommentar

