Skip to content

Pause

august 5, 2009

Ja. Jeg tar en liten pause fra blogging. Mest fordi det er kjedelig å blogge når jeg ikke får tatt innpå bilder fra kameraet mitt. Så hater jeg å gå rundt å ha dårlig samvittighet over at jeg burde ha blogget. Tragisk nok så får jeg det skjønner du. Litt hvertfall.

Forhåpentligvis så varer ikke denne pausen så altfor lenge. Satser hvertfall på å være tilbake til skolestart. Da skal det bli andre boller. Lover. Jeg skal bli mye flinkere til å blogge.

syn

I mellomtiden kan du jo kose deg med bloggene jeg linker til på høyre side.

Ha en fin sommer videre, så snakkes vi snart igjen!

2 kommentarer leave one →
  1. annakleppe permalink
    august 6, 2009 13:34

    Nooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

  2. atlesyversen permalink
    august 11, 2009 20:56

    Kos deg med bloggpause ! 🙂

Legg igjen en kommentar

