Skip to content

Borte bra, men hjemme best

august 2, 2009

Nå har jeg kommet hjem fra Danmark. Det har vært kjekt, men kunne godt vært litt mer strand-vær. Jaja. Jeg har hvertfall shoppet litt og vært på godisfabrikken. Ja, for jeg har vært litt i Sverige også. I går igjen: tre land på en dag. Slå den. Uansett.

Her er litt pics:

IMG_7354Her bodde vi. Valdemars slott. Det var veldig fint der.

IMG_7329Noe av det jeg liker best med Danmark, er at alle sykler rundt på sånne fine sykler.

IMG_7391

Det kommer mer bilder senere, men dataen monger seg, så dette for bli nok for denne gang.

2 kommentarer leave one →
  1. Beate permalink
    august 2, 2009 18:24

    danmaaark =D

    hmm, slå den ja..vel for noen uker siden var jeg i 4 land på en dag, og ingen av landene var norge..frankrike, tyskland, danmark og sverige. slå den! hehe.

  2. oktober 12, 2009 15:55

    Vi bodde på Skrøbelev Godstil et norsk bryllup, og godset der ligger kun ca. 1 mil fra Valdemars slott

Legg igjen en kommentar

