Skip to content

Ferie

juli 23, 2009

Jeeei. Nå er jeg på nett!

For ikke mange timer siden ankom vi København, så nå sitter vi på hotel-rommet og slapper av. Deilig.

I går var vi i Oslo. Der var vi blant annet på Operaen:

IMG_7182

I Oslo var Mikke Mus:

IMG_7218

IMG_7205

Som nevnt sitter vi altså på hotel-rommet å ser ut på denne fine solnedgangen:

IMG_7233

IMG_7244

Tivoliiii

I morgen skal vi være her i København. Sikkert shoppe, kanskje tivoli og litt av hvert. Såå, på lørdag skal vi kjøre videre til et annet sted i Danmark og være der en uke. Vet ikke om det er nett der, så er ikke sikkert det blir mer blogging før jeg kommer hjem igjen. Vi får se 🙂

Btw, i dag har jeg vært i tre land på en dag! Norge, Sverige OG Danmark. Cool.

Nå kom mamma og pappa nettopp inn her med McDonalds-mat. Så jeg må spise. Ha fortsatt en fin ferie!

1


4 kommentarer leave one →
  1. juli 23, 2009 21:27

    McDonalds, nam! København, fint!

  2. juli 23, 2009 22:11

    Åh dra på det tivoliet det, det er fun! Eger ja, da var du der da 😀 Ja jeg og gleder meg ekstremt mye til å komme hjem å se folk igjen.. Begynner å bli lei jeg 😛 ULRIKKE LUND? da er det ikke bare meg som ser kjendiser altså 😛 heh.. Åh du din heldiggris.. København liksom. Der er det jo så digg. Hele Danmark er digg! Sweet! Deilig! Løvly! Kos deg masse masse masse. Jeg har hatt det supert ja 🙂 Savner øy-folkene.. tss 😛 snakkes søta ❤

  3. juli 23, 2009 22:13

    PS! Jeg så ikke Mikke Mus 😦

  4. camilladilla permalink
    juli 24, 2009 15:02

    Gå på tivoliet ja!!! Og ta den karusellen på bildet 😉 Den er skummel, men veldig gøy!

Legg igjen en kommentar

