Skip to content

Spotify

juli 20, 2009

Ææææ, jeg har skaffet meg Spotify! Jeg har alltid vært litt imot det. Uten noen spesiell grunn egentlig, men hva er vitsen? Man får jo ikke musikken inn på iPoden uansett.

Så nå sitter jeg her å hører på John Mayer på spotify. Skal innrømme det er ganske greit egentlig, for man finner jo all musikk der. I tillegg kan man lage egne lister med favorittene. Ikke dumt.

spotify_logo-copy1-1

Har du skaffet deg spotify? Hva synes du om det?

Forresten, tusen takk for alle forslag til bøker jeg kan lese! Har ikke bestemt meg enda, men det var et par flotte forslag dere hadde, ja!

3 kommentarer leave one →
  1. juli 20, 2009 12:59

    det var VIRKELIG på tide! jeg hører på spotify nå faktisk. hele tiden nesten. hva er vitsen? tjah, det blir som youtube, bare at kvaliteten er mye bedre, du slipper å lete sånn, det er mer musikk, du trenger ikke ha et vindu oppe (kan lukke spotify og fremdeles spille musikk der), ja rett og slett musikk akkurat nå der du er, gratis og lovlig. genialt.

  2. juli 23, 2009 08:53

    Hei! Skulle finne et bilde av John Mayer (elsk, elsk) til bloggen min, men så fant eg bloggen din. Liker den! Fin layout og koselige innlegg. Og ja, spotify er genialt!

  3. Vegard permalink
    juli 26, 2009 00:45

    Mangler alt for mye Hillsong… Derfor, SUCK…

Legg igjen en kommentar

