Skip to content

Da stakk jeg

juli 20, 2009

I morgen reiser jeg til Deenmark. Eller først Oslo i to dager, Danmark. Jeg har ingen peiling om det er nett der vi skal, så om det blir blogging på meg er usikkert. Hvis det ikke er nett der, så snakkes vi om ca to uker.

p1020090Ha en fortsatt fin ferie!

1

2 kommentarer leave one →
  1. juli 23, 2009 20:25

    DU! Jeg var i Oslo i går.. har du stukket innom EGER? høyer? marlene birger? det huset der ulrikke jobber? fytti katta .. det var litt fint der 😛 Har du det fint? 😀

  2. Ida Marie permalink
    august 7, 2009 17:50

    Digger «Synne-hjertet» 🙂 Og Digger bloggen din 🙂 OG, ikke minst, Digger deg 😀

Legg igjen en kommentar

