Skip to content

I Sleep To Dream

juli 18, 2009

I natt fikk jeg ikke sove. Jeg var ganske rastløs. Så når klokken var ca halv 4 stod jeg opp, slengte på meg joggebuksen og hettejakken, grabbet med meg iPoden min og gikk ut på terassen. Der var det nesten lyst, og fuglene kvitret. Jeg lå meg ned på en benk der, og hørte gjennom et par spillelister med deilig musikk. Hadde litt lyst til å sove der, men en hagebenk er ikke akkurat det mest behagelige stedet å sove på. Selv med masse puter. Så etter en stund gikk jeg inn i sengen min igjen. Da sovnet jeg nesten med en gang.

IMG_7146

Kvelden min i går, før jeg prøvde å sove altså, så omtrent slik ut:

cats2Jeg spiste snop, så film og tok bilder. Det nederste bildet var mitt forsøk på å lage en «S». Ikke veldig vellykket altså. Hehe.

One Comment leave one →
  1. juli 18, 2009 11:27

    FOTTE BIDER.

Legg igjen en kommentar

