Skip to content

Boktips?

juli 18, 2009

Nå har det seg slik at jeg skal snart reise til Danmark på ferie i to uker. Jeg ser for meg lange late dager på stranden og mye shopping. Får bare håpe at det er sol og fint vær der! Uansett. Jeg har lyst til å lese en bok. Sommeren er nesten den eneste tiden jeg gjør det. Frivillig. Da har jeg god tid, og kan lese mens jeg soler meg. Såå, har du et tips til en god bok jeg kan lese?

leser

5 kommentarer leave one →
  1. juli 18, 2009 12:34

    Finnes mange gode bøker å lese 😉

    Anbefaler feks:
    -Narnia – C.S. Lewis
    -Nådens gåte – Philip Yancey
    ++

    Bok og media har utrolig mye bra

    Du får ha god tur!

  2. calleclown permalink
    juli 18, 2009 17:36

    Du kan vell alltids slenge deg på Twilight-bølgen…
    Eller lese litt ordentlige bøker, som f. eks Mengele Zoo, Den Grønne Mil ( The Green Mile)….osv.
    Peace and løv.
    Blir det noe hos Sigrid en dag, eller?

  3. theaa permalink
    juli 19, 2009 01:14

    øya!

  4. martebondevik permalink
    juli 19, 2009 09:48

    Ufattelig kjærlighet av Francine Rivers 🙂

  5. juli 20, 2009 07:54

    señor penegrino! les den, veldig bra.

Legg igjen en kommentar

