Skip to content

Airport Taxi Reception

juli 16, 2009

Gjett hvem jeg så i byn i dag! Selveste Sondre Lerche. Nei, jeg tuller ikke. Han var på galleriet. Han hadde stil. Han var cool, og  hadde kule solbriller.

Sondre+Lerche

Jeg tror han var sammen med konen sin. For et par altså. Bare se på de. Perfect. Det ser ut som de kommer rett ut fra en litt gammeldags film.

1124621190.09699

At jeg så Sondre, minnet meg om at det er lenge siden jeg har hørt på musikken hans. Så nå gjør jeg det. I skrivende stund hører jeg på denne sangen her:

Jeg hører på den innspilte versjonen da. Men uansett.

Jeg har faktisk vært på konsert med fyren. Med ungdomsskolen, så vi måtte. Ikke at jeg hadde noe i mot det da! Jeg liker Sondre, jeg. Hvertfall. Der fikk vi plakater som det står «I ❤ Sondre Lerche» på. Den har jeg faktisk enda, haha. Og den skal henge i leiligheten til meg, Anna og Ragnhild. Det blir bra.

1

One Comment leave one →
  1. juli 16, 2009 19:55

    Når du, Anna og Ragnhild skal flytte på hybel? 🙂

Legg igjen en kommentar

