Skip to content

Sånn kan det gå…

juli 13, 2009

Etter nattens innlegg klarte jeg selvfølgelig ikke å sove. Jeg satt oppe en stund og snakket med verdens søteste Thea.

n740690433_6385576_6196650

Etterpå så jeg litt av en film (nei, Thea..jeg klarte ikke å skru den av! hehe). Det var en film jeg og Anna begynte å se på flyturen fra England. «He’s just not that into you» heter den. Du har sikkert hørt om den. Det er den filmen med alle de kjente skuespillerne i. Den var litt rar, og litt søt. (Sorry Anna, for at jeg så resten uten deg. Men jeg kan se den en gang til med deg!)

06into_600

he-s-just-not-that-into-you-0

he-s-just-not-that-into-you-7

site_28_rand_951318264_he_s_just_not_that_into_you_maxed

3 kommentarer leave one →
  1. theaaa permalink
    juli 13, 2009 13:56

    hehehe, du altså! ble filmen bedre daa? jeg gleder meg til a walk to remebeer jeeg 🙂 du er så søøøt!

  2. juli 14, 2009 07:43

    :O!!! Det er ikke mer å si!

  3. juli 16, 2009 05:03

    den filmen er søt 😀

Legg igjen en kommentar

