Skip to content

Wazzup?

juni 22, 2009

Jeg lovet Elise å blogge i dag..so here we go.

I dag har jeg lurt meg inn på Elise sin facebook og snoket rundt i hennes dypeste og hemligste samtaler. Neida, jeg har ikke det. Jeg har bare sett på bilder av søte folk. Hihi. Skulle gjerne lagt ut et bilde her av disse søte folkene, men det blir litt rart, så jeg gjør ikke det.

Uansett. I dag har jeg vært i kirken og øvd på dansene vi skal danse i England. (Jeg skal altså på misjonstur til England på onsdag). Tror det blir ganske bra altså!

n642030509_5149678_3035

Nå sitter jeg å hører på Sigvart Dagsland. Inspirert av Ragnhild. Deilig slappe-av-musikk.

1190731283000_sigvart_dagsland_1454256298x510r

Okei. Nå har jeg blogget. Happy Elise? hehe. Dårlig innlegg, men jeg skal prøve å komme sterkere tilbake snart! Nå er jeg så trøtt. Natta 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

