Skip to content

Like you care…

juni 21, 2009

WOW. Tror aldri det har gått så mange dager uten at jeg har blogget. Det vil si ca tre dager. Grunnen er at jeg har gjort masse gøy, og fordi jeg har mistet litt lysten på blogging. Jaja. I går var jeg å serverte i et bryllup. Det var veldig bra og kjekt. Så i dag er  jeg veldig trøtt, og har tenkt å tilbringe dagen hjemme uten å gjøre en shitt. Bare se film. Yes. Kanskje det kommer bilder fra bryllupet seinere? Dere får bare vente i spenning å se hva som skjer.

Nå skal jeg spise pizza og se «Just like heaven». See you.

JustLikeHeaven

5 kommentarer leave one →
  1. juni 21, 2009 15:11

    Aiai må si det høres himla fristende ut.. jeg tror jeg skal slenge meg ned med en film jeg også.. igjen!

  2. theaaa permalink
    juni 21, 2009 22:10

    deet var på tidee! 🙂 du er søøt

  3. idamwel permalink
    juni 21, 2009 22:21

    Å kos deg, Synne-mor! Den filmen er litt rar, men veldig søt. Tror jeg felte noen tårer da jeg så den, som om det var en bombe.. God sommer. Miss yah ❤

  4. juni 22, 2009 14:58

    Synne synne, jeg merker at jeg blir koko i hode av at du blogger så lite.. for vi do care.. 😛 😀

  5. juni 22, 2009 15:33

    Yes, we do!!!

Legg igjen en kommentar

