Skip to content

YESYESYES!

juni 18, 2009

Jeg kom ikke opp i eksamen! Veldig lettet for det!

n703346857_2599039_3538Meg og Kristin ble veldig glade når vi fikk vite det!

Nå er jeg hos selveste Ragnhild. Har nettopp fått den deiligste massasjen i hele verden. Med sånn olje til og med. Ragnhild er jammen meg flink!

ragnhild i et treHer er Ragnhild. Hvis du vil bli massert er det barre til å ringe, men det er ikke billig, for å si det sånn!

Snart kommer det er gjeng opp her. Så blir det vel movie-night. Føler det er en stund siden jeg har hengt med disse folka, så det blir konge. Ha en fin kveld 🙂

One Comment leave one →
  1. juni 20, 2009 09:54

    Digg med nesten ferie! 🙂 Synne, dette er fra torsdag.. I dag er det lørdag.. Flere som har mistet lysten på blogging:P?

Legg igjen en kommentar

