Skip to content

Festifest!

juni 17, 2009

Vi som ikke reiste til Oslo i dag måtte jo være litt sosiale også. Så Elise, Camilla, Kristin, Ingrid, Snorre, Johannes, Thea og jeg var hos Beate i dag.  Vi lagde nachos, spilte spill og danset. Det var konge!

IMG_5753

Søte jenter

IMG_5766

Snorre og Johannes prøvde seg på den indiske dansen til Beate, men det gikk ikke så bra…

IMG_5768

..så de tok heller sin egen dans!

IMG_5784

Elise spilte gitar, og Ingrid synes det var veldig fint.

IMG_5799

Ingrid tok mange kunst-bilder. Blant annet dette av isen sin.

IMG_5809

Vi spilte veldig mye dette spillet som ingen husker hva heter. Ingrid var nesten uslåelig.

IMG_5841Beate er the next bond-girl.

Imorgen får vi vite om vi kommer opp i muntlig eksamen. Jeg håper VIRKELIG IKKE at jeg kommer opp. Jeg spyr hvis jeg gjør det, men det er så typisk min flaks å komme opp. Jaja. Får ta det som det kommer.

2 kommentarer leave one →
  1. Eivind Hagen permalink
    juni 18, 2009 17:01

    Kalaha heter det spillet. 🙂 For dere uvitende. 😛

  2. juni 19, 2009 05:05

    Hvorfor hadde dere sånn gøy kveld når vi var på ambassaden?

Legg igjen en kommentar

