Skip to content

Beate, here I come!

juni 17, 2009

Om en liten stund skal jeg til Beate med en liten gjeng. Det blir koselig! Digger å henge med folka.

Akkurat nå sitter jeg og spiser mens jeg ser på «Grease» på TV. SAMTIDIG som jeg blogger. Jadda, jenter kan gjøre flere ting på en gang.

grease01

2 kommentarer leave one →
  1. juni 17, 2009 10:45

    woho =D

  2. Kristin permalink
    juni 17, 2009 20:08

    Åh, jeg elsker Grease!! herlig bilde du har lagt ved 😉

Legg igjen en kommentar

