Skip to content

«17 again»

juni 16, 2009

I dag var jeg på kino med en gjeng og så «17 again». Underholdene film, og hot skuespiller. Spesielt når han hadde fått seg en liten makeover og kom ut fra den nye bilen sin. Jadda. Nå får jeg sånn dilla på Zac igjen. Det får jeg hver gang jeg ser en film som han er med i. Right Elise? Vi tok jo helt av etter at vi hadde sett «High School Musical 3». Haha.

17-again-poster

Zac_Efron_i_17_Agai_141358s

17-again-03

Før kinoen gikk vi litt rundt i byn. Meg og Silje kjøpte oss nye solbriller i en bod. Hehe. Stilige? Man kan til og med speile seg i de.

custom

Foto: tatt fra Elise sin blogg. Der finner du også flere bilder fra denne fine dagen.

One Comment leave one →
  1. juni 16, 2009 21:28

    Hallo.. se på fyren da..*SMELT*

Legg igjen en kommentar

