Skip to content

Jippi!

juni 11, 2009

Jeg gleder meg til helgen 😀

Imorgen skal jeg på kafè med jentene mine, og på kvelden skal jeg i en bursdag. På lørdag er det enda en bursdagsfeiring, og på søndag skal Elise og jeg ha bursdagbesøk (veldig på etterskudd, hehe). Så denne helgen blir det full fest. På mandag har vi fri, og hvis det blir fint vær skal jeg på skansemyren med folk i klassen og spille volleyball og grille! Foreløbig er det faktisk meldt ganske fint, så det ser lovende ut, Gleder meg!

På toppen av det hele begynner jeg til 3.time imorgen, og skal bare ha to timer. DIGG.

IMG_3455

3 kommentarer leave one →
  1. juni 11, 2009 21:05

    det blir en super helg ja!! nesten som skole, minus alt som ikke er sosialt da. heh. da er det bare kjekke ting igjen.

  2. juni 11, 2009 21:21

    Jeg gleder meg =) Denne langhelgen blir konge

  3. juni 13, 2009 12:30

    Synne, hva skjer i dag?

Legg igjen en kommentar

