Skip to content

Mine mottatte filer

juni 10, 2009

Jeg bladde gjennom mine mottatte filer, og fant noen veldig fine bilder! haha.

Elise laget dette til meg. Må si at det var et meget vakkert bilde!

Elise laget dette til meg. Må si at det var et meget vakkert bilde!

Dette laget Trond til meg for lenge siden. Det skal visst være en pokémon.

Dette laget Trond til meg for lenge siden. Det skal visst være en pokémon.

ÅÅh, dette minner meg om tiden da girlsa satt fremst i klasserommet. Det var tider det altså. Kristin, Silje og meg. Alltid like kjekt!

ÅÅh, dette minner meg om tiden da girlsa satt fremst i klasserommet. Det var tider det. De på bildet skal altså forestille Silje, Kristin og meg.

Dette er fyren Elise skal gifte seg med. En av de hvertfall..

Dette er fyren Elise skal gifte seg med. En av de hvertfall..

5 kommentarer leave one →
  1. juni 10, 2009 18:06

    Mine face in hole skills er supre! Og han modellen der siklet jeg etter.. jeg tuller ikke altså.. alt for kjekk for å henge i et frisør vindu

  2. juni 10, 2009 19:17

    Hehe, morsomt!

  3. juni 10, 2009 20:32

    damn, elise har god smak! nommin!

    de andre bildene var også fine, hehe.

  4. idamwel permalink
    juni 10, 2009 21:31

    Haha 😀 Nice 😉

  5. juni 11, 2009 06:56

    fint dere er enig med meg 🙂

Legg igjen en kommentar

